FAQ – Vragen inzake ledenadministratie

Nieuw op onze website: tabblad FAQ … oftewel wij hebben veel gestelde vragen voor jullie op een rij gezet op onze website: /veelgestelde-vragen.

Heb je een vraag inzake een inschrijving, een wijziging van je abonnement of bijvoorbeeld een opzegging > Stuur dan altijd een mail naar info@ucdance.nl! Enkel zo kan onze ledenadministratie snel en correct de wijzigingen doorvoeren!

Opzeggingen:
Wil je je abonnement bij UC Dance opzeggen? Stuur dan een mail naar info@ucdance.nl. Alleen opzeggingen die wij ontvangen via de mail worden in behandeling genomen! Mondeling opzeggen of een opzegging via Whatsapp, worden niet in behandeling genomen. Houdt er rekening mee UC Dance een opzegtermijn hanteert van een maand, zoals ook vermeld in onze algemene voorwaarden. Opzeggingen dienen altijd vóór het einde van de maand bij ons binnen te zijn. De maand waarin je de opzegging aan ons doorgeeft, is dus de één na laatste lesmaand. De laatste lesmaand is de maand daarna. Uiteraard kan dan tot het einde van deze maand gewoon meegedaan worden met de lessen. Mocht je echter een betalingsachterstand hebben, dient deze alsnog te worden voldaan!

UC Dance
Privacy Overzicht

Deze site gebruikt Google Tag Manager om cookies te plaatsen voor webstatistieken en om de website te verbeteren. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het aanvullen van informatie, het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.

Bekijk ons privacybeleid en cookiebeleid voor meer informatie over hoe wij cookies gebruiken op onze website.